Nog even Nederland - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Jorn Veen - WaarBenJij.nu Nog even Nederland - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Jorn Veen - WaarBenJij.nu

Nog even Nederland

Door: Jorn van der Veen

Blijf op de hoogte en volg Jorn

06 Januari 2014 | Nederland, Terschelling

‘Nou, spannend?’, ‘Heb je er al een beetje zin in?’, ‘Wanneer vertrek je nou ook alweer?’... Drie maanden geleden zouden deze vragen een beetje raar staan, drie maanden geleden had ik nog geen idee en geen plan. Drie maanden geleden leek het er nog op dat ik gewoon opnieuw een jaar zou wijden aan theater en werk. Tot mensen mij gingen vragen of ik ging reizen. Tja, reizen, misschien wel. Uiteindelijk, op een dag, maar in google ‘Reizen in Azië’ ingetypt. Er ontstond een idee, dat idee heb ik lichtelijk door laten schemeren bij vrienden, en dankzij de vele positieve reacties werd het idee een plan; 2 maanden reizen, 1 maand Cambodja, 1 maand Viëtnam. Al snel volgt er dan een verhaal van vaccinaties, paspoorten en visum-aanvragen. Vandaag, 6 januari 2014, een kleine anderhalve week voor mijn vertrek, zijn de voorbereidingen getroffen, hoeft er alleen nog maar een tas gepakt te worden en ben ik ook al begonnen met afscheid nemen van de mensen die ik de komende paar maanden niet zal zien. Gister de laatste avond gewerkt voor ik vertrek en hoewel ik de afgelopen maanden iedere dag wel heb gedacht aan de reis, is het nu ineens heel dichtbij. De komende tijd zit ik ook best wel volgeboekt voor allerlei gezellige dingen (oei wat erg ^-^). Dus ja, het is spannend, ja ik heb er zin in, 15 januari!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorn

Ik heb krullen en een baard.

Actief sinds 09 Nov. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 7894

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 15 Maart 2014

Cambodiëtnam

Landen bezocht: