Cambodiëtnam - Reisverslagen van Jorn van der Veen - WaarBenJij.nu Cambodiëtnam - Reisverslagen van Jorn van der Veen - WaarBenJij.nu

Cambodiëtnam

Mijn eerste reis buiten Europa, mijn eerste reis alleen, mijn eerste keer backpacken.

Door wat kleine studieproblemen deed deze kans zich ineens voor. En dan heb je geen andere keus dan die gewoon te grijpen, tegen je aan te drukken en uiteindelijk in uitvoering te brengen.

15 januari vertrekt mijn vliegtuig vanuit Amsterdam, richting Cambodja. Waar ik tot half februari rond zal trekken waarna ik naar Vietnam ga om in een maand van zuid naar noord te reizen. Half maart moet ik dan in Hanoi zijn, om mijn vliegtuig richting Amsterdam te halen.

Recente Reisverslagen:

25 April 2014

H4 (Hue, Ha Long, Ha Noi... Huis)

05 Maart 2014

4-stedentocht

25 Februari 2014

Motoravonturen

18 Februari 2014

Naar Ho Chi Minh Stad

14 Februari 2014

Kravanh en Phnom Penh
Jorn

Ik heb krullen en een baard.

Actief sinds 09 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7880

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 15 Maart 2014

Cambodiëtnam

Landen bezocht: